Αριθμός μαθητών: 24
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σιαντίκου Αγγελική
Για να μας γνωρίσετε καλύτερα πατήστε
Περισσότερα..
Β
Αριθμός μαθητών: 24
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ηλιάδη Αναστασία
Για να μας γνωρίσετε καλύτερα πατήστε
Περισσότερα..
Β
Σιαντίκου Αγγελική
Την πρώτη Τρίτη κάθε μήνα στις 13:15 - 13:30
![]() |
Δευτέρα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή |
1η ώρα | Γλώσσα | Γλώσσα | Τ.Π.Ε. | Μαθηματικά | Γλώσσα |
2η ώρα | Αγγλικά | Γλώσσα | Αγγλικά | Θεατρική Αγωγή | Γλώσσα |
3η ώρα | Μαθηματικά | Εικαστικά | Φυσική Αγωγή | Γλώσσα | Αγγλικά |
4η ώρα | Θρησκευτικά | Μουσική | Γλώσσα | Γλώσσα | Ιστορία |
5η ώρα | Ευέλικτη Ζώνη | Μαθηματικά | Μαθηματικά | Ιστορία | Μελέτη Περιβάλλοντος |
6η ώρα | Φυσική Αγωγή | Μελέτη Περιβάλλοντος | Θρησκευτικά | Ευέλικτη Ζώνη | Φυσική Αγωγή |
Περιηγηθείτε στις επόμενες σελίδες για να δείτε κάποια έργα μας, ή δράσεις μας ή κάποιες διδακτικές μας προτάσεις.
«Φυτρώνω» ήταν το θέμα του θεατρικού μας παιχνιδιού, όπου τα παιδιά προσπάθησαν να μιμηθούν με σωματικές κινήσεις τον τρόπο που φυτρώνουν τα φυτά στη γη. Μία ευκαιρία για διασκέδαση, καθώς το θεατρικό παιχνίδι επιτρέπει στα παιδιά να μαθαίνουν χωρίς πίεση και άγχος.
Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Γιούπης Νίκος
Σχολικό έτος: 2016 - 2017
Φτιάχνουμε ημερολόγια με τις 4 εποχές και τους 12 μήνες του έτους. Αφού χωριστήκαμε σε ομάδες, πήρε η καθεμιά ομάδα ένα σχέδιο με τον κύκλο του χρόνου και 4 σελίδες με τους μήνες (κάθε σελίδα με μία εποχή και τρεις μήνες), τις οποίες και ζωγραφίσαμε. Στη συνέχεια χρωματίσαμε εικόνες αντιπροσωπευτικές για τους μήνες, τις κόψαμε και τις κολλήσαμε πάνω στον κάθε μήνα. Και τέλος, στο αρχικό σχέδιο με τον κύκλο του χρόνου, κολλήσαμε τις τέσσερις σελίδες με τους μήνες.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Παλαιογιάννη Παναγιώτα
Σχολικό έτος: 2016 - 2017
Το Τάνγκραμ, είναι ένα κλασικό κινέζικο παιχνίδι, που βοηθά το παιδί να ζήσει μια πνευματική δραστηριότητα με παιχνιδιάρικη διάθεση.
Πρόκειται για ένα παζλ που αποτελείται από επτά επίπεδα σχήματα που ονομάζονται ταν. Δύο μεγάλα ίσα ορθογώνια τρίγωνα, δύο μικρά ίσα ορθογώνια τρίγωνα, ένα ενδιάμεσου μεγέθους ορθογώνιο τρίγωνο, ένα τετράγωνο κι ένα πλάγιο παραλληλόγραμμο είναι τα σχήματα που απαρτίζουν το παζλ. Όλα μαζί κατάλληλα τοποθετημένα φτιάχνουν ένα μεγάλο τετράγωνο.
Ο στόχος του παιχνιδιού είναι οι μαθητές να διαμορφώσουν κάποιο συγκεκριμένο σχήμα (γεωμετρικό σχήμα, ζωάκι, ανθρώπινη φιγούρα κλπ), του οποίου δίνεται μόνο ένα περίγραμμα, χρησιμοποιώντας και τα επτά κομμάτια του τάνγκραμ, χωρίς να επικαλύπτει το ένα το άλλο.
Εμείς φτιάξαμε γατούλες!
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Παλαιογιάννη Παναγιώτα
Σχολικό έτος: 2016 - 2017
Το φθινόπωρο μπήκε για τα καλά κι εμείς προσπαθούμε να προσεγγίσουμε αυτή την εποχή με μια δραστηριότητα γύρω από τη φθινοπωρινή φύση. Σχεδιάζουμε δέντρα και για φύλλα κολλάμε ξύσματα από μολύβια σε χρώματα ταιριαστά. Το αποτέλεσμα της προσπάθειας κοσμεί πλέον την τάξη μας δίνοντάς της μία νότα «φθινοπωρινή».
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Παλαιογιάννη Παναγιώτα
Σχολικό έτος: 2016 - 2017
Φτιάχνουμε χάρτινες ζωγραφιές με την κυρά Σαρακοστή - μια γυναίκα με σταυρωμένα χέρια, επειδή προσεύχεται, χωρίς στόμα, επειδή νηστεύει και με επτά πόδια, επειδή επτά είναι οι εβδομάδες της Σαρακοστής. Κάθε Παρασκευή της κόβουμε και από ένα πόδι, για να ξέρουμε έτσι πόσες εβδομάδες νηστείας απομένουν μέχρι το Πάσχα.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Παλαιογιάννη Παναγιώτα
Σχολικό έτος: 2015 - 2016
Στην τάξη μας έχουμε ένα καινούργιο φίλο, έναν πολύχρωμο και παιχνιδιάρη κλόουν που διακοσμεί την πόρτα μας. Θέλετε να μάθετε πως τον φτιάξαμε; Πήραμε ένα μεγάλο χαρτί, το ακουμπήσαμε στο πάτωμα και τον σχεδιάσαμε. Και ύστερα όλοι μαζί παρέα, με αποκριάτικα υλικά, σερπαντίνες, κομφετί και πολύ κέφι δηλαδή, στολίσαμε τα ρούχα και τα παπούτσια του. Βάψαμε το πρόσωπο και το καπέλο του και τέλος τον στερεώσαμε στην πόρτα μας.
Καλές απόκριες σε όλους!
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Παλαιογιάννη Παναγιώτα
Σχολικό έτος: 2015 - 2016
Μαθαίνουμε την παλέτα των συναισθημάτων στα αγγλικά..ζωγραφίζοντας!
Πήραμε χαρτόνια και δημιουργήσαμε χρησιμοποιώντας τη φαντασία μας, διάφορα πρόσωπα, το καθένα από τα οποία αντικατόπτριζε κι ένα συναίσθημα. Γράψαμε στα αγγλικά ποιο ήταν ο συναίσθημα, τα ενώσαμε και δημιουργήσαμε ένα ξεχωριστό κολάζ.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Παλαιογιάννη Παναγιώτα
Σχολικό έτος: 2015 - 2016
Ο καθένας μας παίρνει ένα γραμματάκι της αλφαβήτου και βρίσκει μία λέξη που αρχίζει από το γράμμα αυτό. Η λέξεις γίνονται όμορφες ζωγραφιές και σας τις παρουσιάζουμε:
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Παλαιογιάννη Παναγιώτα
Σχολικό έτος: 2015 - 2016
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
"Μια μέρα στο χωριό των γραμμάτων ένα ο συνάντησε ένα υ και το ερωτεύτηκε.
Την πρώτη μέρα του έστειλε λουλούδια.
Τη δεύτερη μέρα του έγραψε τραγούδια.
Την τρίτη μέρα του έστειλε χίλια δώρα.
Έτσι, με όλα αυτά το υ ερωτεύτηκε κι αυτό το ο και παντρεύτηκαν στον ουρανό παρέα με τις πεταλούδες και τα πουλιά.
Όταν το ζευγάρι κατέβηκε στο χωριό, όλα τα γράμματα το θαύμασαν πολύ και φώναξαν "ουουου".
Έτσι από τότε, όταν ένα ο συναντά ένα υ και μένουν μαζί , όλοι το φωνάζουν ου."
Στο πλαίσιο της διδασκαλίας του ου , τα παιδιά κατασκεύασαν με χαρτόνια το ζευγάρι του ου, που παντρεύτηκε στον ουρανό ,σύμφωνα με την ιστορία.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Παλαιογιάννη Παναγιώτα
Σχολικό έτος: 2015 - 2016
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Μαθαίνουμε την ορθογραφία της επόμενης μέρας φτιάχνοντας τις λέξεις με πλαστελίνη. Μπερδεύουμε τα γράμματα και τα ξαναβάζουμε στη σωστή σειρά.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Παλαιογιάννη Παναγιώτα
Σχολικό έτος: 2015 - 2016
Ηλιάδη Αναστασία
![]() |
Δευτέρα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή |
1η ώρα | Θεατρική Αγωγή | Μαθηματικά | Γλώσσα | Φυσική Αγωγή | Γλώσσα |
2η ώρα | Αγγλικά | Φυσική Αγωγή | Γλώσσα | Εικαστικά | Γλώσσα |
3η ώρα | Γλώσσα | Γλώσσα | Μαθηματικά | Αγγλικά | Αγγλικά |
4η ώρα | Γλώσσα | Γλώσσα | Θρησκευτικά | Μαθηματικά | Μαθηματικά |
5η ώρα | Φυσική Αγωγή | Θρησκευτικά | Μουσική | Ιστορία | Ευέλικτη Ζώνη |
6η ώρα | Ιστορία | Μελέτη Περιβάλλοντος | Ευέλικτη Ζώνη | Μελέτη Περιβάλλοντος | Τ.Π.Ε. |
Περιηγηθείτε στις επόμενες σελίδες για να δείτε κάποια έργα μας, ή δράσεις μας ή κάποιες διδακτικές μας προτάσεις.
Στα πλαίσια του προγράμματος της εξοικονόμησης της ενέργειας και μείωσης του οικολογικού αποτυπώματος του σχολείου μας, είναι ο πίνακας καθηκόντων των εβδομαδιαίων ενεργειακών επιθεωρητών της τάξης μας.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ηλιάδη Νατάσα
Σχολικό έτος: 2018 - 2019
Φυτεύουμε φακές και φασόλια και παρατηρούμε πώς φυτρώνουν από τους καρπούς - σπόρους τα νέα φυτά.
Η όλη διαδικασία ήταν πάρα πολύ απλή. Χρησιμοποιήσαμε υλικά που όλοι έχουμε στο σπίτι μας, όπως πλαστικά κεσεδάκια από γιαούρτι, βαμβάκι, φακές, φασόλια και νερό. Πήραμε τα κεσεδάκι και καλύψαμε τον πάτο τους με βαμβάκι το οποίο βρέξαμε με λίγο νερό. Στη συνέχεια σκορπίσαμε λίγες φακές ή φασόλια στο βρεγμένο βάμβακι και ρίξαμε λίγο νερό ακόμα. Τοποθετήσαμε τα κεσεδάκια μας στο παράθυρο και τα ποτίζαμε μέρα παρά μέρα. Μετά από 3 με 4 μέρες οι φακές και τα φασόλια μας άρχισαν να βγάζουν κλωναράκια.
Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Μπέμπελος Γιώργος
Σχολικό έτος: 2016 - 2017
Στα πλαίσια της ολοκλήρωσης του σχολικού προγράμματος "Φρούτα: σύμμαχοι υγείας και ευρωστίας", σας παρουσιάζουμε κάποιες χαρακτηριστικές στιγμές από τη δουλειά μας.
Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Μπέμπελος Γιώργος
Σχολικό έτος: 2016 - 2017
Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης ήταν μία ηγετική φυσιογνωμία της επανάστασης του 1821, έδρασε κυρίως στην Πελοπόννησο γι αυτό κι έμεινε γνωστός ως «Ο γέρος του Μοριά». Γεννήθηκε στις 3 Απριλίου του 1770 στο Ραμοβούνι της Μεσσηνίας και κατάγονταν από το χωριό Λιμποβίσι της Αρκαδίας. Από μικρός, ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης πολέμησε τους κατακτητές κι αυτό τον έκανε γνωστό σε όλη την Πελοπόννησο. Μάλιστα είχε γίνει τόσο επικίνδυνος για τους εχθρούς που εκδόθηκε σουλτανικό φιρμάνι που τον καταδίκαζε σε θάνατο. Το 1818 μυήθηκε στη Φιλική Εταιρεία και τον Ιανουάριο του 1821 από την Μάνη άρχισε να προετοιμάζει την Επανάσταση στην Πελοπόννησο. Πρωταγωνίστησε σε πολλές στρατιωτικές επιχειρήσεις του αγώνα, όπως στη νίκη στο Βαλτέτσι, στην άλωση τη και στην καταστροφή της στρατιάς του Δράμαλη στα Δερβενάκια. Οι επιτυχίες αυτές τον ανέδειξαν σε αρχιστράτηγο της Πελοποννήσου. Διακρίθηκε για την ευφυΐα, το θάρρος και την ανδρεία του αλλά και για τον έντιμο βίο του και τον καλό του χαρακτήρα. Πίστευε στο θεό κι έλεγε «Έλληνες ο θεός υπέγραψε για την ελευθερία της πατρίδας και δεν την παίρνει πίσω την υπογραφή του». Πέθανε στις 4 Φεβρουαρίου του 1843 από φυσικά αίτια.
Σήμερα εν όψει της επετείου της 25ης Μαρτίου 1821 μιλήσαμε για τη σημαντικότερη μορφή της ελληνικής επανάστασης και την κάναμε ζωγραφιά.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ηλιάδη Νατάσα
Σχολικό έτος: 2015 - 2016
Μία από τις όμορφες αποκριάτικες στιγμές της τάξης μας ήταν τα αστεία κλοουνάκια μας. Πήραμε το σχέδιο του κλόουν, το ζωγραφίσαμε ο καθένας με τα χρώματα που του άρεσαν, προσθέσαμε και λίγες δικές μας πινελιές και τα καρναβαλάκια μας ήταν έτοιμα. Τα κόψαμε και στολίσαμε μ' αυτά την τάξη μας, δίνοντας της ένα τόνο πολύχρωμο και γιορτινό!
Καλές Απόκριες!
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ηλιάδη Νατάσα
Σχολικό έτος: 2015 - 2016
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Στην τάξη μας η μάθηση γίνεται με χαρά και παιχνίδι. Παίρνουμε το αγαπημένο μας υλικό, την πλαστελίνη, πλάθουμε τα γραμματάκια με τα χεράκια μας και μαθαίνουμε την αλφαβήτα διασκεδάζοντας πολύ. Στερεώνουμε τις δημιουργίες μας σε χαρτόνια και στολίζουμε μ? αυτά την τάξη μας. Τα φωτογραφίζουμε έτσι για να πάρετε κι εσείς μια ιδέα.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ηλιάδη Νατάσα
Σχολικό έτος: 2015 - 2016