Νικολαϊδου Κατερίνα, Τζώρτσος Ευάγγελος
Η Φυσική Αγωγή στο δημοτικό σχολείο καλύπτει αρκετά αντικείμενα, έχοντας ως στόχο τη γνωριμία με αυτά, χωρίς μεγάλη εμβάθυνση ή εξειδίκευση, κάτι που θα ακουλουθήσει στις επόμενες βαθμίδες εκπαίδευσης. Φυσική Αγωγή δε σημαίνει απλά διδασκαλία της τεχνικής των αθλημάτων. Σημαίνει ότι μέσα από την κίνηση και το παιχνίδι περνάμε στα παιδιά τρόπους άσκησης, κανόνες, στάσεις ζωής, αξίες, συμπεριφορά. Η άσκηση πρέπει να είναι χαρά, τα παιδιά συνειδητά ή ασυνείδητα να την επιδιώκουν και να μη τη συνδέουν με επίδοση, βαθμό ή άγχος. Να νιώσουν ότι το να ασκούνται σε όλη τους τη ζωή, είναι υγεία, χαρά και ανάγκη!
Τα τελευταία χρόνια μάλιστα, με την προσθήκη της μουσικοκινητικής αγωγής, τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν όλες τις κινητικές τους εμπειρίες ώστε να αναπτυχθούν σωματικά και συναισθηματικά αλλά και να ευαισθητοποιηθούν απέναντι στις τέχνες μέσα από παιχνίδι. Να γνωρίσουν και να αγαπήσουν αυτό που η πολύπαθη παιδεία τόσα χρόνια τους στερεί...τη δημιουργικότητα!